Nuffnang ads

Saturday, April 18, 2015

Review Produk Nourain Skincare

Apa yang menarik mengenai produk ni:
  • Tahan lama
  • Tidak mahal
  • Bahan dari herba2
set nourain untuk kulit berjerawat


Produk ni ada 3 set ikut kemampuan memasing la. Untuk set paling murah rm50 itu pon boleh tahan 2 bulan. Tapi jenis macam aku yang berjimat ni, sabun tu potong jadi 8 bahagian, pakai sabun sehari 2 kali boleh tahan 3bulan. Yup serius! Dan sabun ni tak keringkan muka aku langsung walaupun kadang2 aku pakai 3kali sehari.

Disebabkan aku yang jenis pemalas nk pakai krim waktu siang, produk ni just pakai krim jerawat pd waktu malam sahaja sebelum tidur. Senang kan?
Apa yang best dengan krim jerawat ni adalah ia cpt kecutkan jerawat yg tengah merah2 nak membesar tu. So korang tyah la stress tahan sakit lelama..

krim malam untuk kulit jerawat
Ni night krim

Lagi satu benda best adalah toner. Toner ni memang besar botol dia dan berbau anggur!. Aku pakai dah 3 bulan tak habis lagi. Senang nak pakai sebab botol spray. Kadang2 tu over spray bebanyak sebab best. Hahaha

toner
haa ni toner.. nampak tak kaler purple cam buah anggur tu.

Untuk yang selalu rajin keluar tu boleh lah pakai uv foundation skali. Jenis macam aku yang duduk dalam gua ni mmg tak guna uv krim. Wlaupun dh 3 bulan still penuh lg dalam bekas. Lagiiii jimattt! Texture krim ni jenis ringan, tak pekat. Jenis muka aku yang kuat berpeluh tak sesuai sgt la pakai. Tapi kannn lepas berpeluh nampak lagi glowing la jgk muka. hihi. korang lap je guna tisu peluh2 tu lepastu muka dah ok dan tak rasa melekit pon.

UV foundation nourain
UV + Foundation

Selain tu serum pon x kurang jgk bes pakai.. muka nampak segar n tak berminyak pon. Selesa pakai waktu siang.

Korang yang mana ada masalah jerawat yang susah nak hilang tu try la cuba,kot2 serasi ke kann.. hihi..  Apa yang penting produk ni adalah BUATAN MALAYSIA, ada lulus KKM, HACCP, GMP dan Halal.


0 Orang komen:

Post a Comment

Nuffnang ads

Below

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...